NAJBLIŽŠIE TERMÍNY PREPRAVY

  Z UK na SK Z SK do UK
Odchod: 25.9.2017 22.9.2017
Uzávierka: 19.9.2017 18.9.2017
Zber: od 20.9.2017 od 19.9.2017
Doručenie: od 29.9.2017 od 27.9.2017
Dalsi termin: 9.10.2017 5.10.2017

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY (FAQ)

1. V čom sa vaša spoločnosť líši od ostatných prepravcov?

Predovšetkým v spôsobe, akým zásielky prepravujeme. Pre mnohých je predstava prepravnej firmy jedna dodávka, ktorá k vám príde zásielku vyzdvihnúť a tá istá dodávka zásielku doručí niekde v SR, alebo v ČR.

V Anglicku máme tri partnerské firmy, ktoré svojimi vozidlami doručujú a vyzdvihujú zásielky, následne sú kamiónom prepravované do SR, kde ich svojimi vozidlami doručujeme až k Vašim dverám.

2. Je služba, ktorú ponúkate, preprava od domu do domu?

Áno je. Zásielka je vyzdvihnutá od prvých uzamykateľných dverí na mieste nakládky a je doručená po prvé uzamykateľné dvere na mieste vykládky.

3. Môžem poslať úplne čokoľvek, alebo prepravujete len určité veci?

Žiaľ nemôžete. Ako každá prepravná spoločnosť i my máme vymedzené, čo posielať nie je možné, prípadne, čo je možné poslať len za predpokladu, že zásielka nebude poistená. Presný a aktuálny zoznam položiek nájdete v našich obchodných podmienkach.

4. Môžem poslať alkohol alebo cigarety?

Alkohol a cigarety sú striktne vylúčené z prepravy a ktokoľvek, kto by ich i napriek varovaniu posielal, sa vystavuje riziku pokuty.

5. Ako by mala byť zásielka správne zabalená?

To závisí od povahy zásielky. Vo väčšine prípadov je najlepším spôsobom zabalenie do pevného kartónového obalu. Doporučenia ako správne baliť zásielky nájdete na našej stránke BALENIE ZÁSIELOK.

6. Musím zásielku označiť adresou príjemcu?

Áno, a nielen adresou, ale aj telefónnym číslom.

7. Kedy vyzdvihujete zásielky?

Zásielky zbierame každý deň, aj cez víkendy, po dohode s odosielateľom.

8. Môžem si vybrať presný čas, kedy si prídete pre zásielku?

Áno, ale len po telefonickom dohovore s kuriérom.

9. Čo ak mi vami určený čas vyzdvihnutia nebude vyhovovať?

V takom prípade sa snažíme nájsť riešenie, ako by sme vašu zásielku mohli vyzdvihnúť. Pokúšame sa nájsť iný vyhovujúci čas na vyzdvihnutie, prípadne vás požiadame o možnosť poprosiť známeho alebo suseda o odovzdanie zásielky, prípadne o možnosť odovzdať zásielku z pracoviska, alebo v krajnom prípade musíme vyzdvihnutie zásielky presunúť na najbližší termín zberu.

10. Ako dlho trvá preprava zásielok?

Preprava trvá približne 10 kalendárnych dní. Môže sa však predĺžiť v prípade nepredvídateľných udalostí.

11. Ako často prepravujete zásielky?

Z UK do ČR a SR je to každé dva týždne, rovnako z ČR a SR do UK.

12. Môžem platiť za prepravu i na dobierku?

Áno, môžete.

13. Môžem u vás získať zľavu, ak budem prepravovať pravidelne?

Áno. Výška zľavy sa určuje podľa množstva prepravených zásielok a celkovej prepravenej hmotnosti za posledné obdobie.

14. Je moja zásielka počas prepravy poistená?

Áno, je. Aktuálne informácie o poistení zásielok i uplatnení reklamácií nájdete v obchodných podmienkach.

15. Môžem vám zásielku na prepravu priniesť i do vašeho skladu?

Áno, po telefonickej dohode.

16. Žijem na Slovensku a chcel by som si niečo kúpiť v Anglicku v e-shope. Môžem si to nechať zaslať k vám na sklad?

Áno, bližšie informácie získate na našej stránke NÁKUPY.

UK TRANSPORT SLOVAKIA s.r.o.
mobil: +421917203053; e-mail: info@uktransport.sk